Gratis CRM-analyse

Få mer ut av Hubspot

Bruker du allerede HubSpot, men føler at du ikke utnytter plattformens fulle potensiale?

Vi tilbyr en gratis CRM-analyse og forslag til forbedringer – skreddersydd for bedrifter som vil få mer ut av HubSpot-investeringen sin.

Hva går vi igjennom i analysen?

  • Dagens bruk av HubSpot Sales, Marketing og Service Hub
  • Kartlegging av ubrukte funksjoner og forbedringsmuligheter
  • Arbeidsflyt, salgsprosess, lead-håndtering og rapportering
  • Konkrete forslag for å skape raskere og bedre resultater
Bestill en gratis analyse!
Når du trykker på "Send" , gir du tillatelse til at Røtter CRM kan lagre og behandle de personlige opplysningene som ble sendt for å gi forespurt innhold. 

Du kan når som helst velge å avstå fra kommunikasjon fra oss. Se personvernerklæringen vår for mer informasjon.

Hvem passer det for?

  • Sliter du med uoversiktlig bruk av HubSpot og uklare prosesser?
  • Har du funksjoner i HubSpot du ikke vet hvordan du skal bruke effektivt?
  • Oppleves salgsprosessene rotete, og rapporteringen tungvint?
  • Ønsker du klare, konkrete grep for å få mer igjen for HubSpot-investeringen?

Ærlige råd, ikke salgstriks

Du vil bli koblet på vår fagansvarlig som ser på de faktiske behovene – ikke en selger med et manus.

Samtalen er helt uforpliktende, og hvis det føles riktig for begge, kan vi ta dialogen videre.

Nana Grace Kwapong

Nana Grace Kwapong

Avdelingsleder, HubSpot og CRM

Få mer verdi ut av HubSpot - bestill en gratis analyse!

Vi hjelper deg å identifisere forbedringsområder i din eksisterende HubSpot-løsning. Book et gratis møte med en av våre HubSpot-eksperter i dag!

Hva går vi igjennom i analysen?

  • Dagens bruk av HubSpot Sales, Marketing og Service Hub
  • Kartlegging av ubrukte funksjoner og forbedringsmuligheter
  • Arbeidsflyt, salgsprosess, lead-håndtering og rapportering
  • Konkrete forslag for å skape raskere og bedre resultater
Bestill en gratis analyse!
Når du trykker på "Send" , gir du tillatelse til at Røtter CRM kan lagre og behandle de personlige opplysningene som ble sendt for å gi forespurt innhold. 

Du kan når som helst velge å avstå fra kommunikasjon fra oss. Se personvernerklæringen vår for mer informasjon.
;